Bezorgen
Wanneer je een bestelling boven de €50,00 euro plaatst betaal je geen verzendkosten op de goedkoopst mogelijke verzendmethode (dit geldt alleen voor een bezorgadres in Nederland). Anders gelden de volgende verzendkosten.
Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen in Breda (Noord-Brabant). Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Verzenden naar
Nederland
België
Frankrijk
Duitsland
Verzendmethode & Kosten
PostNL vanaf €6,75
PostNL vanaf €11,00
PostNL vanaf €11,00
PostNL vanaf €11,00
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Alle items worden met de hand gemaakt. Daarom wordt er een productietijd van 2-5 werkdagen aangehouden, voordat de bestelling verstuurd wordt. Heb je een item voor een bepaalde datum nodig? Stuur ons dan een mail, berichtje op Instagram of vul het contactformulier in, dan kijken we samen naar de mogelijkheden!
Wij proberen bestellingen z.s.m. te versturen. Zodra je bestelling klaar is om verstuurd te worden, ontvang je hierover een mail. Wij versturen alleen pakketten met een track & trace code. Houdt de track & trace in de gaten voor de actuele bezorginformatie.
– PostNL brievenbuspost heeft geen bezorging op zondag en maandag.
– PostNL pakket post heeft geen bezorging op zondag.
Mijn pakket is nog niet geleverd, wat kan ik doen?
Houdt de track & trace code in de gaten voor de status van je bestelling. Het kan zijn dat het pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Is het pakket na 7 dagen niet bezorgd, neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Wij versturen alleen pakketten met een track & trace code. Wanneer het pakket verstuurd is ontvang je via de mail een track & trace code. Houdt de track & trace in de gaten voor de actuele bezorginformatie.
– PostNL brievenbuspost heeft geen bezorging op zondag en maandag.
– PostNL pakket post heeft geen bezorging op zondag.
Kan ik mijn adres wijzigen?
Wanneer het pakket nog niet verstuurd is, kan je contact met ons opnemen via de contactpagina. Wij kijken op dat moment of het adres nog gewijzigd kan worden. Controleer altijd voordat je een bestelling plaatst of je de juiste gegevens ingevuld hebt.
Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen
Wat ontzettend vervelend. Mail ons zo snel mogelijk en stuur een foto en het ordernummer mee. Bewaar de verkeerde bestelling in de originele verpakking. We sturen per mail een retouretiket om de verkeerde bestelling, zonder extra kosten, terug te sturen. Na ontvangst van de track & trace code wordt de juiste bestelling naar je opgestuurd.
Mijn pakket is beschadigd aangekomen
Wat ontzettend vervelend! Mail ons zo snel mogelijk en stuur een foto en het ordernummer mee. Bewaar het kapotte product en de verpakking. Wij bieden z.s.m. een passende oplossing.
Levertijden tijdens feestdagen
Wij proberen je pakket zo snel mogelijk te versturen. Houdt er rekening mee dat door drukte bij de vervoerder je pakket later bij je aan kan komen. Houdt de track & trace in de gaten voor de actuele bezorginformatie.
